Sahabat Saya...

Sunday 15 April 2012

Saya Dah Berjaya...

Assalamualaikum...
Alhamdulillah,saya berjaya padamkan blog Honestly Life's( wlaupun sdih nk tggalkn babbyku itu) tapi nak buat macam mana. Sayang memang sayang, tapi saya takut, jadi benda lain pulak kalau tak padamkan blog tu. Kiranya apa yang saya buat ni untuk kebaikan diri saya sendiri dan orang lain la. Yelah, manalah tahu, sebab blog saya, blog orang lain pun kena hacked jugak. Tak pun di ubahnya jadi blog mengarut Astaghfirullah-hal-azim.

Apa-apa pun, terima kasih kepada kawan saya Norshahrul, sebab dia la yang tolong bagi tunjuk ajar macam mana nak delete blog tu(even though hanya melalui sms).

Tapi, nampaknya hackers tu macam tak puas hati la pulak bila saya dah berjaya delete blog tu. Nasihat saya pada awak yg bijak pandai tu, hacked la blog yang boleh mendatangkan kerosakan pada ummah. Jangan hacked blog orang sebab nak duit..(opps, terasa ke? memang kenytaan kan. top-upkan awak dengan maxis RM5 bru nk bg blik blog orng). Awak agak2lah kan,duit top-up yang awak terima tu halal ke haram? Fikir sendirilah ya. Dan mungkin awak akan merasa marah bila awak baca apa yang saya tulis ni, dan mungkin awak akan cuba hacked saya sekali lagi.

Ingatlah,kehebatan akal awak tu datangnya dari mana. Doa orang2 yg teraniaya cepat makbul tau. Apatah lagi awak dengan bangganya listkan senarai blog yang awak dah hacked semalam. Tak silap saya ada 12 blog termasuk blog saya. Fikir-fikirkanlah. Tu yang baru semalam, yang sebelumnya. Awak memang tak rasa bersalah langsung kan? Tak apalah. Tapi awak ingat ni baik2 SAYA TAK AKAN MAAFKAN AWAK DUNIA AKHIRAT(slagi dia tak mntak maaflah kan). Tapi apa pun saya berdoa,yang pintu hati awak akan terbuka,dan memulakan profession hackers yang bertujuan menegakkan Islam.

Still,aku salute hackers yg meng'hacked' blog2 yag tak sepatutnya, mcam DRAGON FORCE
p/s: pdai2lah awk cari saya dkat pdang mahsyar nnti.

1 comment: