Sahabat Saya...

Saturday 14 April 2012

Salam buat semua...

Assalamualaikum...
Huhuhu....saya baru je buat blog ni balik. sebab blog lama dah kena hack. Jadi, saya insya-Allah akan repost balik ap yg pernah ada dalam blog tu. tapi saya tak jamin la semua benda yang ada dalam blog Honestly Life's semuanya ada kat sini.

Perasaan marah dekat hacker tu memang ada. tapi saya anggap semua ni dah ditakdirkan. Mungkin ada lah kot yang tak kena kat mana-mana dalam blog lama saya tu. Saya memang marah. Terutamanya kepada penipu yang cakap nk sruh sya follow blog dia. rupanya dia hantat link hacker. tapi salah saya juga, saya yang tak berhati-hati. Sebab percayakan sangat dekat dia. Insya-Allah,blog kedua saya ni tak kan kena hacked lagi. (atas izin Allah)

Tapi jujur saya cakap, saya tak tahulah apa hukum hacked blog dan facebook orang. Kalau hacked, misalnya untuk kebaikan orang tu tak apa, tapi kalau menyusahkan? Dia tak rasa berdosa ke sebab dah buat orang susah hati( kalau dia rsa berdosa, dia akan jdi hacker professional).

Alangkah baiknya kalau kepandaian dia tu, dia gunakan untuk hacked blog2 lucah, blog2 yag hina agama, blog2 yang membawa kesan buruk dekat remaja. Ni, blog saya jugak yang dia nak hacked. Memang la, blog tu tak seberapa, tapi agak penting jugak untuk saya, masih ada jugak lah sedikit informasi-informasi berguna. Ye lah, blog tu ada semuanya tentang kehidupan saya dekat Matrik ni. tapi Alhamdulillah, nasib baik segala yang saya tulis dalam blog, ada jgak yg saya save dekat laptop.

Apa pun, saya tetap berterima-kasih pada hackers yg telah menghack blog saya. Anda telah menyedarkan saya untuk tidak mudah percaya dan tidak lagi cuai... Semoga jasa kalian pada diri saya dirahmati Allah

No comments:

Post a Comment